neděle 2. června 2019

Čelenky

                             jsou ušité z úpletu podle odkazu u Hanky zde .
Část si odeberou vnučky a část pocestuje na Moravu k Haně na šití pro dobrou věc - pro SONS.

                             Závěrem ještě pár obrázků z naší zahrádky.


                        

8 komentářů:

  1. Maruško, krása, už se moc těším na zásilku:-)
    A opět moc hezké snímky ze zahrady.

    OdpovědětVymazat
  2. Čelenky jsou parádní a růže taky. Už jsi je musela stříkat? Já mám na jedné padlí, tak budu muset navečer. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, zatím jsou růže čisté a dělají mi velkou radost.

      Vymazat
  3. Śliczne opaski i piękne róże! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná práce .. a ty nádherné růže.. to musí být radost sedět s kafickem na zahrádce

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní čelenky, Maruško! Nadělají spoustu radosti. Já se potěšila těmi růžemi, to je velká krása!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Čelenky jsou super. A ty růže jsou nádherný. Mně letos ještě nekvetou.

    OdpovědětVymazat