neděle 23. června 2019

další dárky na konec školního roku....

    Vínová kosmetická taštička je pro slečnu třídní učitelku naší vnučky Ester.
 Je to poděkování za její trpělivost.
rozměry :  v. 18 cm , š. 20 cm dno 8 cm
                       Šila jsem z potahové látky a podšívka je z košiloviny.

    Další kosmetické pouzdro je pro paní třídní učitelku našeho vnuka Daníka.
                               rozměr :  v. 13 cm, š. 21 cm a dno 6 cm
                     Opět jsem šila z potahové látky a podšívka je z vlněné látky.
                                                 ještě detail druhé strany
                                       
                                   Závěrem příspěvku květinové okénko.



                                      Letos žlutý krasavec vykvetl prvně.

9 komentářů:

  1. Maruško, dárečky si našila moc krásné a ty "kaktusy" to je nádhera! Jsi skvělá zahradnice!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vnoučátka se mají, šikovná babička tvoří krásné dárečky pro učky:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. The cosmetic pouches are lovely gifts for the teachers.

    Your cactus flowers are amazing and so beautiful!

    OdpovědětVymazat
  4. Taštičky bezva, ale ty kaktusy!!! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne darčeky a kaktusy nádhera!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško ušila jsi moc hezké taštičky! A ta Tvá zahrada, to je ráj na podívání! Moc zdravím všechny u Vás doma a mějte se krásně! Marcela s Charlíčkem

    OdpovědětVymazat
  7. Taštičky super, a ten žluťásek, ten teda je. jamala

    OdpovědětVymazat
  8. Zachwycająca praca! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpovědětVymazat
  9. Teď v týdnu jsem také sháněla ještě dárek pro učitelku ze střední školy. Nevěděla jsem pravda co se jí bude líbit, a tak jsem se na pletení vybodla, ač vím že ona háčkování naprosto miluje. Proto jsem raději vzala ověřenou a chutnou čokoládu z mé oblíbené čokoládovny janek.

    OdpovědětVymazat