pondělí 13. května 2019

Májové setkání v klubu

   

          Šila jsem PW blok "sněhová vločka" na papír ( podle Moniky Kolejové )






                                     Učila jsem se quiltovat vzor  "lastura".


                        

                                      A ještě obrázky z naší zahrádky.
Stále ještě vládnou " ledoví muži" . Snad zítra či pozítří budu vysazovat přerostlá rajčata na záhon.


                       Ve skleníku jsou saláty a kedlubny téměř sklizeny.




                                    Květiny od dcery ke svátku matek.
 

6 komentářů:

  1. Your quilted shell pattern is beautiful!

    It is nice to see all your plants growing.

    OdpovědětVymazat
  2. Quiltovací vzor je moc povedený. A ta dečka pod kytkou taky. Rajčat si važ, já jsem před odjezdem podlehla manželovu nátlaku (Bude hezky, nasadíme rajčata) a z 30 - nasazených na různých místech zahrady -jich mám 12 úplně pryč. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě jde všechno krásně od ruky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, nevím, jestli pochválit víc šití nebo tvé pěstitelské umění!
    Prostě super žena!
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hi Marie lovely work ,lovely to see your plants growing,hope you have a lovely day my friend xx

    OdpovědětVymazat
  6. No, to quiltovani je vyborne! To jsi dobra :-)
    xx

    OdpovědětVymazat