neděle 11. listopadu 2018

Listopadové šití v klubu

 bylo věnováno částečně přípravě vánoční výstavy patchworku  a částečně dokončování rozpracovaných šicích projektů.
Prohlédly jsme si dokončenou hvězdovou deku ze společného šití. PW bloky hvězdiček jednotlivých členek klubu do topu sešila Zorka s Mílou. Quiltovala Iva Kratochvílová.

             A tady vám ukážu, na čem patchworkářky pracovaly v sobotu.
 
Moje práce - šití na papír podle návrhu na FB Moniky Kolejové- sampler pro kamarádku. Odkaz na projekt je tady .
 
 


Omlouvám se čtenářkám blogu, že zmizely komentáře k článku z minulé neděle. Podařilo se mi nedopatřením smazat celý přispěvek.
Pokusím se o rekapitulaci.

Už za měsíc
          bude zahájena vánoční výstava patchworku našeho klubu CHRPA.

                                Připravila jsem malé dárečky na výstavu.
                                 Jehelníčky jsem šila podle Pady Jamalky.

                                 A ještě pár květin z naší zahrádky.






4 komentáře:

  1. Jste to ale ženy šikovné! Nádhera! A ta hortenzie... mám stejnou barvu!
    Přeji hezký večer, Maruško! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vsechno pekne siti :-) Libi se mi moc ten blok (siti na papir).
    xx

    OdpovědětVymazat