středa 28. listopadu 2018

Mystery Good Fortune - 1. část

                             další šití podle Bonnie Hunter. Odkaz je zde .
Dlouho jsem váhala. Ale moje kamarádka blogerka - patchworkářka Jitka K. mi pomůže s angličtinou, tak do toho půjdu.


Budu se snažit použít zbytky látek ze syslírny. Dnes je to kombinace červené a neutrální látky. Zatím mám ušito 25 bloků.

           Jak šijí ostatní švadlenky se můžete podívat tady a u Jitky K.u Věrky.


6 komentářů:

  1. To bude jistě paráda. Já chtěla alespoň jednou šít, ale letos asi ještě není ten správný čas. Tak se budu alespoň koukat. j.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera, budeš mít vánoční variantu.

    OdpovědětVymazat
  3. To bude zajimave :-), mas hezkou latku.
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, to bude nádhera!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Už teraz je to nádhera! Farby perfektné!
    A s tou angličtinou to mám rovnako, veľmi som "nemohúca" bez nej, ale v tomto veku sa pustiť do učenia už nestojí za to, lebo si už nič nedokážem zapamätať :-(

    OdpovědětVymazat
  6. To będzie piękna praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat