čtvrtek 26. ledna 2023

Zima se vrátila




                                                           bílá krása

                     Ušila jsem si ještě několik ozdob na vánoční stromeček.

                          Venku mrzne a v zimní zahradě to už opět kvete.

                                                        Klidné dny.



10 komentářů:

  1. U nás zima odchází,ale v pondělí byla ještě krásná bílá.
    Ozdoby jsou moc krásné a kolopejky mě kvetou snad už tři měsíce,což nechápu.
    Maruško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, moc hezké zimní fotky a parádní stromečky. 👍🎄👍
    Krásně ti kvete kolopejka (kalanchoe).
    Měj hezké a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, krásné fotky zasněžené zahrady a parádní ozdůbky.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle bílo bylo u nás minulý víkend. Teď už je to vše zase bez sněhu, jen sem tam někde leží minipřipomínka na něj. Stromečky se mi líbí a asi si několik, do zásoby pro kamarádky jako pozornost k letošním Vánocům, ušiju. Kolopějka mi taky na okně kvete.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. VIJA
    Maruško, zasněžrné fotky , stromečky a zimní zahrada kvetoucí, hezká podívaná u tebe.
    Měj fajn plátek. J

    OdpovědětVymazat
  6. U nás to teda s tou zimou zatím moc nevypadá tak jsem zvědavá zda vyjdou předpovědi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Marie, protože jsem původně z Chrudimi a nadšená pw už dlouho jinde, ráda sleduji tvoje příspěvky. Fandím, ať se daří. Jana. Je to Rozhledna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, zasněžené foto - je naše zahrada v Markovicích. M.

      Vymazat
  8. Maruško, u nás bylo bílo jen pár hodin. Hezké fotografie. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat