neděle 29. ledna 2023

Půlené čtverce

 

                                   jsou základem dvojbloku na malý ubrus.

                                                rozměr 40 x 80 cm

A co ještě kvete? Vánoční poinsettii mám od Šárky(z výstavy patchworku v roce 2018). Každým rokem kolem vánočních svátků se vybarví množstvím drobných listenů.                     


         Dík, že jste se u mne na blogu zastavili. Poděkování i za Vaše komentáře.




11 komentářů:

  1. Krásný běhounek. Vánoční růži mám od roku 2021. Byla jsem překvapená že kvetla.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, ubrus je parádní👍👍. Obdivuju vánoční hvězdu, která se ti vybarvuje. Mně se podařilo jí také uchovat, ovšem nikdy se mi nevybarvila a zůstala zelená.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, ubrus je krásný. Ty půlené čtverce dělají divy, jakých vzorů se s nimi dá ušít. Přeji ti hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, běhoun se Ti moc povedl, hezky barevně sladěný ! Měj se dobře, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, opět krásná práce. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní ubrus a o kytkách u tebe - darmo mluvit, tobě vykvete i koště!
    Maruško, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný běhoun. Taky jsem kdysi z půlených čverců běhoun pro mamku mé snachy vytvořila. To kvítko neznám a líbí se mi.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jaki piękny obrus!
    Pozdrawiam z Polski, Alina

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný ubrus a pěkně barevně sladěný.Vánoční hvězda mně vydržela vždy tak přes Vánoce.Neumím asi o ni pečovat.
    Maruško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat