pátek 2. září 2022

Pozvání na výstavu


 

8 komentářů:

  1. Maruško, děkuji, píšu si a doufám, že nezapomenu a přibrzdím!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za pozvánku, to by se mě líbilo. Hezký den přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se výstava vydaří. Škoda že jsem daleko.

    OdpovědětVymazat
  4. Držím pěsti, ať se výstava povede!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc by se mi výstava líbila.Je to od nás daleko,ale ne zase tolik.Tím směrem se už dlouho chystáme.
    Maruško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, moc by se mi výstava líbila, ale je to daleko. Těším se na reportáž, kterou pravděpodobně dáš na blog. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  7. Nuž, láka taká výstava, už len keby prišla za mnou :-)
    páááá

    OdpovědětVymazat
  8. Kdybych výstavu neměla tak daleko, určitě bych se přišla podívat. Patchwork se mi moc líbí, sama to neumím, ale potěšit oko bych přišla. Ať výstava dobře dopadne, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat