sobota 24. září 2022

Jen tak malé šití

 




                                                      malá pouzdra


                                       jehelníčky do plechových formiček

                                      


                                      A když je ušito, také do lesa na houby.


                                       A co kvete na naší zahradě ?

                                 Konečně má oblíbená strakatá jiřina.


                                         A fuchsie v truhlících na terase.

                                          


10 komentářů:

  1. Maruško, i malé šití je parádní!
    Na houby jsem se ještě nedostala a fuchsie, to je moje láska...
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Šití super. Houby závidím. Ještě se mi na ně nepodařilo jít. A fuchsie miluji. Na zahradě mám asi 10 druhů.

    OdpovědětVymazat
  3. Marie, krásně ti to v truhlících kvete a hub máme letos opravdu mraky.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, Ty taky nikdy nezahálíš, viď. Hezké tvoření. Dnes jsme byli také na houbách, mám to moc ráda, tak letos si to užívám. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, krásné šití. Já mám od tebe kosmetickou taštičku, kterou jsi mi věnovala, když odešla Justýnka. Nosím ji, mám ji v kabelce. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Malé,ale krásné.A hlavně šikovné,jak na karty,tak na jehly.
    Maruško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  7. Malé šití, ale hezké a praktické.
    Klidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Świetne i praktyczne prace!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely small sewing projects. Beautiful flowers.

    OdpovědětVymazat