čtvrtek 21. července 2022

Pouzdro na klíče

Opět recyklace látek. Bílá látka na podšívku - moje letní šaty ( před 50ti lety),  černá kůže - zbytky z bundy mého švagra.

                                             Šilo se to pěkně a rychle.



                                        A tato klíčenka je ze zbytků látek.



                                       Určitě ještě nějaké pyramidy ušiju.

                                                   Květinové okénko.





                     Díky za návštěvu i milé komentáře k minulému příspěvku.
                          


9 komentářů:

  1. Maruško, líbí se mě květena na zahrádce i klíčenky. Jsi šikovná a vše zužitkuješ, to mám ráda. Posílám pozdrav. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, tyhle kapsičky se mi moc líbí, dokonce se i háčkují :o) Moc se ti povedly!
    A máš krásné fuchsie, já letos nemám ani jednu, jedu v muškátech :o)
    Měj krásné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ani kousek nazmar. Jako vždy. A takové šití mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc šikovná pouzdra na klíče.Líbí se mi.Takové by se mi hodilo.Věčně lovím klíče po taškách.
    Krásné kytičky na závěr.Já mám fuchsie v lodžii,ale nějak se jim letos nedaří.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní klíčenky ! Kalokvět mám taky- už mi pomalu, ale jistě odkvétá. Fuksii jsem mívala, stále si říkám, že si ji zase pořídím, ale skutek utek.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva klíčenka. Kytičky nádherné. A ta fuchsie. Já je miluji.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, krásně ti to kvete a ty klíčenky jako pyramida jsou úžasné. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, parádní klíčenky. A nádherná květena, všechna. J

    OdpovědětVymazat
  9. I like the triangle shape pouch! Saija

    OdpovědětVymazat