středa 27. července 2022

K hnědým botám...

 
jsem si ušila novou kabelu. Hnědou mini kabelku ( 17 x 17 cm) jsem doplnila velkou kapsou ( š. 34 cm a v. 36 cm).

                                    Uvnitř jsou kapsičky na mobil a brýle.

                                Materiál je semišová látka a podšívka bavlna.

                                                  Šila jsem opět na terase.
                                             Na závěr ještě naše fuchsie.





8 komentářů:

  1. Maruško, ty si poradíš - fakt parádní taštička! A ty fuchsie...
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Your terrace looks like a very nice place to sew.

    OdpovědětVymazat
  3. To je taštička !!!! A fuksie jakbysmet !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ani to jako semiš nevypadá..... no fuchsie jsou moje srdcovka od mládí, takže jakákoli je pro mne ta nej. Takže máš krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásný šicí koutek, já mám na šití tak málo času, že nestojí za to, nosit stroj na terasu😪. Snad v září. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, další krása z tvojí tvořivé dílny. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat