neděle 4. dubna 2021

Krásné Velikonoce.......

                                                     přeji vám všem.

                A ještě jeden podsedák pohádkově-velikonoční. Rozměr 33 x 33 cm.

                                          skřítci na rubové straně

                                                      a pár detailů









11 komentářů:

  1. Maruško, ten podsedák je moc hezký a veselý.
    Přeji krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! na něm se bude sedět!
    Maruško, užij si sváteční odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Prajem tebe a celej rodinke krásne Veľkonočné sviatky!
    Podsedák je super, ako všetko, čo ušiješ!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásná práce.
    Maruško,krásné velikonoční svátky

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,jů další podsedák - krásně velikonoční. Líbí se mi skřítkové na látce, to je roztomilé. Měj se prima. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, ty pořád něco tvoříš. Nádhera. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Teď si mi připomněla že bych měla obnovit moje podsedáky, jsou takové prapodivné.... tenhle vypadá úžasně pohodlně a měkce. To jsi plnila každý čtvereček zvlášť a pak zašila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do kontaktního formuláře jsem Ti napsala odkaz na šití podsedáku.

      Vymazat
  8. Ty tvoje veselé podsedáky mě baví.
    Hezké dny měj, Maruško. J.

    OdpovědětVymazat