úterý 27. dubna 2021

ČEPEC

 

a zástěru jsem ušila pro vnučku Aličku. K svátku dostala  na hraní lékařský kufřík.

           K narozeninám si přála čepec a zástěrku pro zdravotní sestřičku.

      Tak o víkendu je u nás buď ordinace pro panenky, nebo králičí farma.


 



                 A když jsme s králíčkem na zahradě, tak pár obrázků květů.



 


                                               A ještě kuk do skleníku.

                                                  Hezké jarní dny všem.


12 komentářů:

  1. To máš dobrý, vlastní sestřičku. Co mrazíky, přežili jste? J.

    OdpovědětVymazat
  2. Tulipány máš jak vojáčky na přehlídce! Bobuli naštěstí stačí jen ten kufřík a rouška. Zatím taková specifická přání nemá. Ono jí ani nevadí hrát fotbal v šatech pro Elsu :D ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je šikovná sestřička:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ale to je krásná sestřička. Dříve se mi na sestřičkách ty čepečky moc líbily, dnes už by je asi nikdo nosit nechtěl. Tulipány máš úžasné, mne letos vůbec nevyrostly.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Sestřičce to moc sluší. Není nad to mít zdravotnika v domě.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško to máš dobrý - mít doma zdravotní sestřičku se hodí, zvlášť v této době. Naše holky si taky hrajou na doktorky, nejraději dávají injekce. A taky je baví, jak si děda píchá inzulín. Když se jich zeptá, jestli chtějí píchnout taky, utečou... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi vnučku ustrojila jako sestřičku.Lékařské kufříky měla vnoučata také velmi oblíbené a nejraději mě pořád operovaly.Byly to krásné časy.Králíčka jsem měla doma já,ale kvůli vnoučatům.Mám všechna zvířátka ráda,ale teď už mi musí stačit jenom kočička a na hlídání pes.
    Ve skleníku se daří a i na zahrádce.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, je báječné mít doma zdravotnici. 👍👍👍 A když už nevyléčí, tak ti každopádně dobije baterky a rozjasní den. Moc jí to sluší.
    Králíček a fotky z kvetoucí zahrady jsou pro potěchu oka.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá babičko, máš kouzelnou vnučku a nedivím se, že si jí splnila přání!
    Děkuji za krásné jarní kytičky a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. To je super nápad. Je vidět jak jsi vnučku potěšila.

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, krásná sestřička díky tobě. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  12. She is a lucky girl to have a grandmother like you who can make her just what she wants.
    Your spring garden photos are lovely to see.

    OdpovědětVymazat