středa 11. září 2019

Modravý polštářek

                        Konečně dokončená práce z červnového šicího klubu.



                               O diamantovém vzoru jsem psala zde.

                                             A ještě závěrem květinky.

Hortenzie se mění do podzimních barev.

 
 
Děkuji všem, že jste navštivili můj blog.

8 komentářů:

  1. Maruško, kdybych měla alespoň trochu trpělivosti, ale můj ,,pačvork"je rychloproces, ne preciznost, kterou na tvých dílech vídám.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Marie wow i love your blue cushion its so pretty and your flowers are beautiful ,sad when their season is ending ,hope you have a lovely day my friend xx

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, já mám tak ráda ty tvoje látky! ♥ jamala

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, jednoduché prošití a krásně to zvýrazní vzor. Paráda. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Wspaniała poduszka!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pretty! The diamond shape is one of my favorites.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, děkuji za květinové pohlazení a moc chválím polštář - pořád takový krásně letní!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat