pondělí 12. srpna 2019

Dortík s broskvemi

Upekla jsem piškot podle receptu mojí maminky. ( 3 vajíčka ,15 dkg cukru a 15 dkg polohrubé mouky, 6 lžic vody). Na vychladlý piškot jsem uvařila pudink.

Rozmixovala jsem zralé broskve ( 0,6 l) do 0,3 l vody jsem rozmíchala 2 vanilkové pudinky a trochu cukru. 
                                       Nechala vychladnout ve formě.
                               Zdobila jsem šlehačkou a čerstvou broskví.
                           Poděkování všem, kteří se u mne na blogu zastavili.

6 komentářů:

  1. Zase mi děláš chutě:-) Mňam:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný dortík dělám jablečný, s broskvemi je dobrý nápad - čekají v garáži, co vymyslím. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, mňam!!! Hned bych si dala!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je ozaj mňamka! A vyskúšam piškót podľa tvojej maminky :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  5. jejda, hnedle bych si dala ke kafíčku ;-)

    OdpovědětVymazat