čtvrtek 14. března 2019

Klívie cestovatelky

                         

       Každý rok absolvují květináče stejnou cestu. Zimu sdílí s autem v garáži.
                          Jak se objeví první poupata, stěhují se do obýváku.


          Společnost klíviím dělá velikonoční kohoutek, kterého jsem ušila                           podle Marušky-Cibulky z patchworkového klubu.



V létě se květináče stěhují na zahradu pod keře. Až do zimního období se budou letnit venku. Pak je čeká opět ubytování v garáži.
Děkuji za návštěvu blogu i za případné komentáře, které mne vždy potěší.

6 komentářů:

  1. Piękna kliwia i kurka wspaniała! Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Marie oh what a lovely plant the flowers are so pretty,i also love your chook,well done my friend xx

    OdpovědětVymazat
  3. maruško, tak to jsou skutečně cestovatelky! Máš je nádherné! Pěstoval je můj táta, nevím, jestli s nimi takhle šiboval, ale taky mu kvetly. Kohoutek je roztomilý!
    Měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. What a good idea! I have clivias in the ground outside, but they do not grow well because of the frost in winter. Yours make a beautiful house plant when they flower.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem si koupila novou klivii. Mela jsem "baby" od maminciny z Cech, ale nakonec byla noc velka, tak kdyz jsme se stehovali do mensiho, musela jit, ale chybela mi :-)
    Dik za navstevu, ale nemam email adresu abych ti mohla odpovedet.
    xx

    OdpovědětVymazat
  6. Běžela jsem se honem podivat do garáže na svoji kvílii a nic. Ta Tvoje je nádherná. J.

    OdpovědětVymazat