pondělí 2. července 2018

Jedlé dárky

Mimo ostatní dárky jsem pro sestru k narozeninám připravila višně v rumu.
Další do sady ochutnávky z letošní sklizně byly džemíky - meruňkový, višňový a malinový.

                               Na ozdobení jsem jim uháčkovala kloboučky.
                                   A ještě něco kvítí z naší předzahrádky.


           Děkuji Vám za návštěvu blogu a komentáře k minulému příspěvku.


8 komentářů:

  1. ty neumíš udělat obyčejně ani obyčejné marmeládky:-) Bezvadný čepičkový tuning:-) A kytky jako vždy bezvadné.-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásne a veľmi cenné darčeky! Veď sú to všetko výsledky vlastných rúk a nie kusy z HM!

    OdpovědětVymazat
  3. Marusko kloboucky jsou nadherne, ja jsem se zmohla jen na vystrizeni kousku latek. A hortenzie ti taky krasne kvetou. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Piękne kwiaty u Ciebie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jedlé dárky mám moc ráda a ty si ja parádně vyšperkovala, Maruško!
    Kytičky chválím jako vždy, hlavně fuchsie, ty moje jsou letos nějaké malé...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Que de belles gourmandises Marie,c'est superbement décoré!j'aime beaucoup!
    Je vous souhaite un bel été

    Amicalement sous la chaude Alsace

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, já nevím co je krásnější. Super ♥. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, krásné voňavé a hlavně jedlé dárečky a domeček v záplavě květin - moc hezky je u tebe. Přeji ti krásné léto. Iva

    OdpovědětVymazat