neděle 23. dubna 2017

Patchworkový blok - karetní trik (card trick)

 byl námětem na sobotním klubovém setkání.



A to je dvanáctá souprava do kalendářového projektu o kterém jsem psala
                                                         z d e .


Pokud se chcete podívat, jak v dubnu šila děvčata na setkání patchworkového klubu CHRPA - prosím,  tady .


                                  Přeju klidný víkend a děkuji za vaše komentáře.

9 komentářů:

  1. Maruško, krásná látka, krásná práce. Myslím, že z těch 12 souprav by se stala mojí favoritkou. Pěknou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško opět moc povedená souprava. Moc se mi líbí, jsi šikulka a všech dvanáct jsem si znova prohlédla a máš můj obdiv, jsou všechny krásné. A ty máš pod schody každý měsíc jinou dekoraci, super nápad. Hezkou neděli přeji a všechny u Vás doma zdravím! Mávám za vodu Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, modrá je dobrá a krásně jsi ji prosvětlila barevnými čtverci. Souprava si mi moc líbí a nápaditý je i obal na kapesníky.
    Moc zdravím a přeji pohodové dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Wspaniały patchworkowy komplet!
    Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  5. J'admire toujours autant votre décoration,le coussin et le mini quilt,vous avez beaucoup de goût Marie.
    Belle semaine a vous
    Amicalement

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda. Moc hezké. Těch dvanáct souprav mi v lednu uniklo. Je to super nápad a bezva provedení. Jsi opravdu pracovitá.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, moc hezky nakombinované barvy a překrásné okno!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle nezvládnu, ani kdybych se rozkrájela na malé kousíčky. Super Zdravím. Jana

    OdpovědětVymazat