středa 19. dubna 2017

Jakpak je dnes u nás doma ?

                       Venku je zima, zima, zima. Orchidejky kvetou o sto šest.


             V zimní zahradě to moc esteticky nevypadá, ale je to tůze praktické.
Knížku a kafíčko si tam dám v  květnu až po " ledových mužích", až půjde sadba do zahrady.

S šitím jsem toho moc nestihla. Jen kapsář na plenky pro Aličku , také pár vkládacích plen ( 20 kusů) a plenkové kalhotky ( ty jsem ale nestihla nafotit) a povlak na větší peřinku do postýlky.




S Aličkou jsme měli opravdu veselé Velikonoce. Dělá první krůčky kolem nábytku, ale stále musí mít dozor. A jedno kočárkové foto.
                                        Přeji více sluníčka a méně sněhu.

14 komentářů:

  1. Maruško,Alička roste jak z vody... a má moc šikovnou babičku, která ,koukám, na ni neustále myslí s nějakou šikovnou vychytávkou, pro Aliččiny potřeby! A tak to má být, všechny Vás doma moc zdravím... Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. A ty orchidejky jsou prostě krásné moc....

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u nás to von vyzerá, ako by sa všetci čerti ženili :-)
    Zato u teba na okne to hrá krásnymi farbami, nádherne ti kvitnúúúúú!
    Z teba je teda riadna záhradkárka, máš toho nachystané na vásadbu poriadne veľa. Potom v lete ukáž, ako sa tomu všetkému darí, ja teda s tým len pomaly začínam, nič o tom ani neviem, ale chcela by som sa priučiť :-)
    Alička krásne rastie, prajem jej zdravíčka!

    OdpovědětVymazat
  4. Orchidejky jsou krásné, úplně závidím. S příchodem sněhové kalamity jsem evakuovala dovnitř už vysazené truhlíky, takže to u nás vypadá podobně. Ať ti dělá malá radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Orchidejky krásné!!! Já mám v práci dvě. Jedna kvetla už asi 4x, druhou mám přes dva roky a za tu dobu jí vyrostl jeden list a uschly snad všechny vzdušné kořeny a vypadala, že je nějaká na umření. Tak jsem ji dál pravidelně zalévala a čekala. No a teď jí rostou tři kořeny a třeba se dočkám i květu. Je to ten typ, co máš na druhé fotce (ta tmavě fialová). A tu první bych asipotřebovala přesadit,protože už jsou to vlastně tři rostlinky v jednom, ale to nevím, jak se dělá. Budu se muset poradit s někým zkušenějším. Abych ji nakonec nezahubila.

    OdpovědětVymazat
  6. Malá roste jako z vody:_) A babička je tuze činorodá.
    Zimní zahrada je úžasná, škoda, že ji nemám:_)))

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, orchideje jsou nádherné!!! Asi to s nimi skvěle umíš. Alička vypadá jako spokojené a pohodové miminko :-) Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  8. aaa tie orchidejky su božské!!! ako je to možné že tak krásne kvitnú? ja sa o ne starám a nič..papa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, krásně Ti to kvete a budete mít vlastní sadbu - skvělé. Stihneš toho tolik ušít a udělat...Jsem moc ráda, že jsi si svátky užívala s Aličkou, je kouzelná:-) Hezké, i když bláznivě dubnové, dny. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. Que de plantes en bonne santé!c'est splendide Marie.
    Belle semaine a vous

    OdpovědětVymazat
  11. Kouzelná holčička (už chodí!!!!) a zlatá babička!
    A ještě mooc šikovná zahradnice!
    Maruško, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško, ten duben nám letos dává, viď, já mám všechnu satbu různě na parapetech. Muškáty jsem macešsky strčila ven a téď běhám s netkankou a schovávám je pod ni. Orchidee máš krásné, ale co jsou to ty vkládací plenky? Musím se asi něčemu přiučit u strýčka googla :-). Měj se hezky, Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Bože, to je nádhera!! Jak ty to Maruško děláš? Posílám krásný pozdrav :-)

    OdpovědětVymazat
  14. PIĘKNE storczyki!!! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat