neděle 8. listopadu 2015

Šité maličkosti

jsou posledním dílem z mého fotoarchivu.
                                              pastelkovníky pro vnoučata


                                      
                                          podložky pod vánoční stromek

                                                 obal na sešit receptů
         
                                                      taška pro sestru

                                             
                                                  taška pro maminku

                                     první patchworková pro mne

  A co nového v domečku ? Opět nám firma odsouvá nástup na montáž kuchyně.
Už mi dochází trpělivost. Ale co můžu dělat ? Jen čekat, že poslední termín bude  platit. Tak alespoň renovujeme botník v zádveří.


Letos nějak nestíhám podzimní výzdobu. Tak mám radost z věnečku, který pro nás vyrobila vnoučátka. Esterka i Daník poprvé pracují s tavnou pistolkou. Na věneček jsou použity přírodní ozdůbky z parku.


        
                                 Všem blogerkám přeju slunečnou neděli.

6 komentářů:

  1. Pastelkovníky jsou super:-) Pěkný věneček děti stvořily.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, moc chválím tvou práci a krásný věnec od dětí!
    A kuchyň, naprosto tě chápu, děsí mě cokoli takového, člověk je pak jako rukojmí...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vnoučátka jsou šikulky :o). A tvoje tvoření je taky moc pěkné. Zádveří se povedlo a doufám, že kuchyň bude brzo.
    Měj se hezky.Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať ty úpravy domečku co nejdřív a hlavně úspěšně zvládnete. Od nás odešli zedníci před 14 dny a už je nechci vidět :-))
    Jinak jsem se dívala zpětně na tvoje šití - moc hezké věci.

    OdpovědětVymazat
  5. Świetne prace. Bardzo mi się podobają Twoje patchworki. Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pastelkovník je rozkošný, a ten věnec, nádherý!!!!

    OdpovědětVymazat