úterý 17. listopadu 2015

Majestic mountains

Už zase šiju. Delší dobu se mi líbí patchworkový blok majestátné hory.
Potřebovala jsem malý polštářek k botníku. Vybrala jsem si právě tento bloček.


                                                A co nového v domečku?
V koupelně je namontována koupelnová sestava a vodovodní baterie ve sprše.
Ale kuchyň stále není. Další ( už čtvrtý ) termín montáže je 20.listopadu. Tak uvidíme , zda se to podaří dokončit alespoň do Vánoc. Moc mne to mrzí.


                                      Hezký sváteční den mezi kapkami deště.


6 komentářů:

  1. Maruško, hory se mi už dlouho moc líbí a uvažuji, že vyrobím z tohoto bločku nějakou deku z obyčejných látek, abych trochu zlikvidovala zásoby. Koupelna vypadá luxusně, držím pěsti, ať kuchyň dopadne dobře a těším se moc na fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Koupelna je skvostná!!!!
    A polštářek se ti taky moc povedl:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, držím palce, ať je kuchyň do Vánoc. Koupelna je krásná - moc se mi líbí.
    Polštářek se mi také moc líbí - moc obdivuji tvoje patchworkové tvoření.
    Hezký den Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně se to rýsuje, Maruško:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wspaniała łazienka! Poduszeczka urocza! Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, moc chválím tvůj polštář i nádhernou koupelnu. A ta kuchyň, nemám slov...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat