úterý 6. února 2024

První pozdrav jara

 

                                      jsem dnes našla v zahradě na skalce.

                                           V šití jsem toho moc neudělala.

                             nákupní taška z manšestru v. 39 cm š. 40 cm

                                                  gumičky pro Aličku

                                        V zimní zahradě to také pěkně kvete.


                                                    Hezké dny všem.



11 komentářů:

  1. Nádherné exempláře vánočního kaktusu! Tak na talovíny si tady i přes teplé počasí budu muset ještě pěkně dlouho počkat....

    OdpovědětVymazat
  2. Vija
    Maruško, u vás krásně , venku i doma. Alička se má. Hezké dny měj. J

    OdpovědětVymazat
  3. Na zahradu se dostanu až o víkendu, tak jsem zvědavá co mne tam čeká. Kaktus máš nádherný. Vnučka je určitě spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, krásní poslové jara. U nás ještě nic. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc ráda jem k vám nahlédla - Alička už je slečna!
    Kaktusy ti krásně kvetou a zahrada už je taky vzhůru - na jaro se asi těšíme všichni.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Je radost vidět,že jaro se blíží.
    Chystám se také ušít podobné tašky a díky tobě mám další tip na materiál.Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem už okukovala zahrádku. Zatím jen lístky sněženek se derou ven. Kvete Ti to v zimní zahradě krásně. Taky teď občas ušiju nějakou tašku.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Chválím nádherný vánoční kaktus a stejně tak tvé "výrobky".
    U nás na zahradě kvetou zatím jen sněženky.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Maruško, obdivuju jak Ti krásně kvetou kaktusy! Tašky se hodí vždycky a Alička bude parádnice... Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Maruš, krasny kaktus. Take mi kvete postupne už od listopadu, ale v malem množství. V zahrade kvetou sneženky a žlutý tavolin. Tak jako u vas. Zdraví Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  11. Jaro se pomalu blizi vsude; muj vanocni kaktus zase znovu kvete!

    OdpovědětVymazat