středa 22. listopadu 2023

Listí ...

 

            jako bych toho hrabání listí na zahradě měla málo, ještě si ho ušiju.

              Potah na malou židličku doplnil listopadovou soupravu pod schody.

a ještě jsem si ušila k říjnové soupravě ( patchworkový  vzor ohryzky) další potah 

na židličku pro Aličku.

             Půlka listopadu a vánoční kaktusy (Schlumbergera) už nakvétají. 


                                                     Klidné dny všem.
                                



9 komentářů:

  1. Dnes jsem si taky chvilku pohrabala, ale tohle listí je o moc lepší:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné soupravy,Když si to přiblížím,tak je velmi zajímavé,jak jsou listy složené.Je to piplačka,jsi moc šikovná.Můj kaktus má také už poupata.
    Maruško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné sety, Maruško! Jak to listí, tak ohryzky, to je opravdu parádní pojmenování!
    Kaktusy mi letos nějak stávkují, tak se kochám u tebe.
    Měj hezké podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle listí hrabat nemusíš, to Ti to doma zkrášluje. Vánoční kaktusy jsem nikdy neměla. Krásně Ti nakvétají.
    Měj pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško zdravím. Krásné patchworkové soupravy, obě dvě. A kaktusy Ti parádně kvetou, moje mamka je taky pěstovala. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, opět krásné tvoření. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  7. Listí jsi ušila nádherně. Vánoční kaktus mi taky kvete. Takže ti ho nemusím závidět.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, že jste se o své znalosti podělili tak jasným a stručným způsobem.

    OdpovědětVymazat