pátek 24. února 2023

taštička - jídlonosič

 


Malou taštičku - rozměr : dno 12 x 16 cm , výška 20 cm jsem ušila pro dceru na donesení obědů do práce.


Je ušitá z omyvatelné ubrusoviny a uzavírá se na tkanice. Dobře se umístí v batohu i v tašce.


                                              Tak dobrou chuť, Kamilo.

                                  Závěrem jarní pozdrav z naší zahrádky.



                                                 Přeji pohodové dny.
 

8 komentářů:

  1. Marie ta taška s těmi zvláštními uchy se mi moc líbí. Parádní. Zdrví Iwona

    OdpovědětVymazat
  2. Šikovná taška.Maruško,co ty všechno nedokážeš.Moc se mi nosič na jídlo líbí.A kytičky taky.Já zatím venku žádné nevyfotila.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, povedená taška, je moc hezká. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, taštička parádní, moc se mi líbí. A kytičky na Tvé zahrádce také... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, pár takových taštiček doma máme a rádi je využíváme. Pochopitelně koupených... Je to moc užitečná věc.
    A tvá zahrada - krásný jarní pozdrav.
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva nápad ! Taky u nás na zahrádce sněženky mávají svými kvítky.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Very handy lunch bag!
    It is lovely to see your spring flowers beginning to come up.

    OdpovědětVymazat