středa 28. prosince 2022

Po Vánocích u nás


                                                         barevné svítání




                                                v zimní zahrádce

                                         ještě jedna vánočka ( délka 40 cm)

                                                 a barevný západ slunce

                    

8 komentářů:

  1. Máš to nádherný. A ta vánočka. Já s ní mám letos problém. První mně ještě v troubě klesla. Druhá jde, ale mívám mnohem nadýchanější.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás moc nezbylo. Jen pár marokánek. Péct jsem nesměla, tak bylo tentokrát bez sladkého, tedy až na ty marokánky, ty se nemusely pracně hníst, tak jsem udělala aspoň ty. Vánočku jsem doposud nikdy nezkoušela, tak nevím jestli by zůstala nebo ne :D. A vůbec mi to nějak nevadí že jsem letos nic nesměla dělat. Naopak, brala bych to tak pokaždé. Mě už vánoce nebaví a po těch letech už ani to pečení a všechno kolem kuchyně. Takže já si je letos konečně užila podle svého! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úvodní a závěrečná fotka jsou neskutečné!!! Dovedu si je představit na látce. Takové motiv mám totiž ráda a při procházkách na toto myslím:-)))) Krásně ti vše kvete, i pod rukama, třeba ta vánočka je boží:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Obloha je nádherná.U nás byl dnes červený východ slunce,ale manžel měl lenivou,než aby mě vyvezl za město.
    Vánočku máš moc pěknou,mně se letos snad poprvé moc nepovedla,trochu spadla,ale snědla se i tak.
    Maruško,hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to je krása, tolik květů na vánočním kaktusu. Já jsem jej měla přes léto venku a odměnil se mi jenom pár květy. Tak nevím, kde se stala chyba. Vánočka je úžasná. Přeji ti hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, kvetou mi, ale ne tak velkolepě, jako tobě! Vánoček podobné velikosti bylo letos myslím 9, ale když bude ještě chuť :o)
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, krásné fotky a ta úvodní je překrásná. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful photos. Happy new year to you and your family, Marie!

    OdpovědětVymazat