středa 30. listopadu 2022

Drážďanský talíř


 Oprava kulatého polštáře ( s vzorem drážďanský talíř) na křeslo v zimní zahradě.

                                   Po vyprání se utvořily díry v růžové látce.


                Na opravu jsem použila zbytky ze vzorníku potahových látek.




                                     Ještě rozkvetlý oranžový vánoční kaktus.

9 komentářů:

  1. Vija

    Maruško, není talíř jako talíř. Tenhle se ti moc povedl. Kaktus je krásně nakvetlý.
    Měj hezké adventní dny. J

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná práce a nic tě nevyvede z míry,se vším si poradíš.
    Můj kaktus snad také stihne vykvést do Vánoc.
    Maruško,hezký adventní večer

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, je jako nový! A nádherný kaktus!
    Přeji pohodové adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, již podle názvu příspěvku jsem byla zvědavá. Moc se ti oprava povedla. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Zase jako nový !!! Kaktusy Ti kvetou tedy krááásně !
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško ten polštářek máš nádherný. A kaktus ti krásně kvete. Můj má teprve poupata.

    OdpovědětVymazat
  7. Your new pillow looks good, like a flower! T. Saija

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, moc Tě zdravím. Já v poslední době průběžně opravuju patchworkovou deku Babiččinu zahrádku. Na některých šestiúhelnícìch se mě objevují dírky a je to tím, že jsem při jejím šití před lety použila některé látky ze staršího oblečení. A to byla chyba, už bych to nikdy neudělala ! Ale tenkrát jsem neměla ještě takové zásoby látek jako dnes ani peníze na nové a potřebovala jsem pětset šestiúhelníků každý z jiné látky... Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat