sobota 20. srpna 2022

Další tři


                                     klíčenky jsem ušila ze zbytků látek.

                        Se zahradou i vnoučaty je dost práce, tak jen drobné šití.

                                               A ještě co u nás kvete ?                               


                        


                                          


6 komentářů:

  1. Klíčenky se mi moc líbí!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. krásné kytky, hlavně ty fuchsie - ach!
    A klíčenky, ty se vždycky hodí a tyhle jsou moc hezké.
    Maruško, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Klíčenky jsou krásné,Kdyby mě nezlobil šicí stroj snad bych se do ni pustila.Věčně hledám klíče po kabelce.
    Kytičky jako vždy potěšily.
    Maruško,hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, klíčenky jsou hezké, líbí se mě, že využiješ každý kousek làtky. Taky to tak mám... A kytičky krásně kvetou ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, ta jsi tedy aktivní, další pěkné výrobky. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat