pátek 10. června 2022

Daníkovi k narozeninám .....

                  už šestnáctým, jsem ušila domečkový polštář  ( 48 x 50 cm).

Snad z polštáře bude mít radost, jako kdysi z domečkové deky ( šila jsem v r. 2013)


                                         A než oprší, ještě pár pivoněk.






                         A jak říkával můj tatínek - nejkrásnější květ na zahradě -- 

                                                          

                                                 - předzvěst dobré úrody.

                                               Slunečné dny všem.

11 komentářů:

  1. No ten polštářek s dekou jsou nádherné. A k šestnáctinám? To abys začala pomalu přemýšlet o dospělácké dece. 😉 Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, nádherný polštář a od babičky, bude nejoblíbenější!
    Zahrada jako vždycky v plném květu.
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, paráda. Deka i polštář.. V dobrém závidím pivoňky. Ani nevím, proč tady žádnou nemám, protože je mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása!!! Tyhle domečky jsem kdysi taky šila a byla to moc fajn práce.

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely! Love those wonky houses :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úzasná práca, šikovné ručičky a pivónie mám aj ja, sú moje obľúbené
    Prajem krásny víkend

    OdpovědětVymazat
  7. The house pillow and quilt are both adorable. They make me smile. Your peonies are beautiful!

    OdpovědětVymazat
  8. No to je krása ! Perfektní práce !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, to je krása. Ten by se líbil i mně. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Patchwork máš úžasný! Obdivuji takovou ruční práci, opravdu se to povedlo a také přeji vše nejlepší oslavenci!
    Kytičky máš krásné!

    OdpovědětVymazat