neděle 15. května 2022

Zdeňkovi

                                 K narozeninám jsem švagrovi ušila klíčenku.

 Je  to kombinace dvou kůží. Recyklace - okrová je z peněženky , černá  ze staré Zdeňkovi bundy.

                                   A opět závěrem příspěvku jsou kytičky.

   Pryšec - vánoční hvězda se trochu opozdila. Klidně si rozkvetla až v květnu.


                                   Červené kaktusy na zahradě vždy potěší.



9 komentářů:

  1. Klíčenka je naprosto suprová.Jsi šikulka.
    Mně kvetla vánoční hvězda ještě nedávno a tuhle na ni koukám a listy i květ opadaly.
    Maruško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško červený kaktus jsem dostala od mamky, jsem zvèdavá, jestli mi z něj vyroste stejný krasavec, jako máš ty. Zatím se seznamujeme. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, klíčenka je bezva. Mám ráda recyklace ! Že kvete vánoční hvězda nevadí, já teď také šiju vánoční dárky... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, parádní dárek!
    A kytky, ty ty prostě umíš!
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, opět krásná práce. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  6. Wspaniała praca! Kaktus pięknie zakwitnął. Pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško tvoje vánoční hvězda je úžasná. To nevadí, že si spletla roční období. Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Klíčenka je parádní. Vím, že šití z kůže není jen tak. Vánoční hvězda mi taky kvete až teď. Ona by se musela zakrývat, aby měla krátký den, pak by kvetla, kdy má. Ale to já si na Vánoce vždy koupím novou. No, a teď mám plné okno červených květů.

    OdpovědětVymazat