sobota 23. dubna 2022

Domečkový polštářek

 

                               jsem ušila pro vnučku Esterku k narozeninám.

                    Bude doplňovat deku, kterou jsem jí ušila v říjnu 2018.

                       Výběr látek a postup šití. Polštářek rozměr 50 x 50 cm.





                                           Přeji krásné jarní dny všem.







14 komentářů:

  1. Maruško moc hezké, já se snažím ušít polštárek hned s dekou, protože časem zapomenu, jak jsem tu deku šila. Navíc mi většinou zbydou dílky- bločky. Ta třešeň je majestátní. J.

    OdpovědětVymazat
  2. That is a lovely gift for your granddaughter. Beautiful flowers - Spring has arrived for you!

    OdpovědětVymazat
  3. Takové práce budu vždy obdivovat,protože ač šiju bych tohle nikdy nedokázala.Je to nádherná souprava.
    Maruško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško polštářek je nádherná a spolu s dekou - prostě dokonalý set! Esterka bude nadšená!
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, moc pěkná práce. A na závěr ty tulipány, ty mě okouzlily. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, moc hezká domečková souprava ! Domečků není nikdy dost... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško polštářek máš krásný, ale ta deka mně dostala. To je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. Och, piękny patchworkowy komplet!!! Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký, domečky mám ráda.
    Měj hezké a tvořivé dny. J.

    OdpovědětVymazat
  10. SO pretty quilt and pillow. Beautiful colors. Spring is late here, we don’t have any apple flowers yet.
    Saija

    OdpovědětVymazat
  11. Polštářek i deka jsou naprosto dokonalé. Tvoje práce je fantastická. J.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Maruško, deka i polštář jsou krásné. Mám ráda takový patchwork. Moc se mne i líbí barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat