neděle 28. listopadu 2021

Jalovcový věneček na vchodových dveřích

                            jsem se rozhodla letos ozdobit výrobky z látky.

                   U Hanky jsem našla popis na vánoční skřítky. odkaz je zde

  Doma jsem našla už jen jednu rolničku. Musí stačit. Do obchodu se mi nechce.

           A už zdobí náš věneček. Každou adventní neděli přidám další šitíčko.

                             Užívejte si dnešní první advent v klidu a pohodě.
 


14 komentářů:

  1. Maruško, to je paráda!!!! Krásní skřítci a věnec.-) Taky už doma nemám ani jednu rolničku.

    OdpovědětVymazat
  2. To je vyborny napad, Marie, moc se mi to libi! x

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, to je moc pěkný nápad.
    Měj hezkou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem po těch skřítcích koukala. Na ten věnec krásně pasují. Jsem zvědavá na další postavičky. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký, vidím prvně.
    Přeji hezký adventní čas, Maruško. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný,neokoukaný věnec.Skřítci jsou nádherní.
    Maruško,hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, zdravim. To je hezký nápad, že budeš postupně přidávat další figurky na věnec. A skřítkové jsou kouzelné! Krásný adventní čas přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, ti skřítci jsou kouzelní! Krásně zdobí věnec, moc se mi líbí!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. You always have such creative wreaths!

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, moc hezké a moc pěkný nápad. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad. Jsem zvědavá na další ozdůbky.

    OdpovědětVymazat