pátek 22. října 2021

Pro telefon i pro brýle

              se dají použít jednoduchá pouzdra. Ušila jsem je ze semišové látky

                                                         a bavlny.

         A trochu ze zahrádky. Sklizeň úrody pomalu končí. Teď jsou na řadě oříšky.

                A oříšková nádivka chutná v kapsičkách z lístkového těsta.

                                 Linecký koláč s jablky a oříšek na ozdobu.

                                   Pěkný víkend se sluníčkem a bez větru.


 


8 komentářů:

  1. Maruško, pouzdra jsou hezká, určitě to budou hezké dárečky ! Ořechy všech druhů já mám moc ráda, jsem taková veverka. To mám po mamce, dokud mohla, taky milovala ořechy. Pár vlašských ořechů si opražím, nebo aspoň nahřeju v mikrovlnce a jím je ke kávě místo buchty. I když ty Tvoje vypadají krásně. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké a praktické šití, Maruško! krásná pouzdra!
    A ten koláč... to musí být dobrota!
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,opět jsi našila velmi potřebné a praktické věci.Pouzdra se mi moc líbí.
    Ty sladké dobroty bych si dala hned,mám ráda všechno s oříšky.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Śliczne te etui na okulary i telefon Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta čápová látka je kouzelná. Ořechy taky milujeme - bohužel i sojky které drze létají k nám na terasu a ze stolu, kde je sušíme, si je odnášejí. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, krásná pouzdra jsi vytvořila 👍👍. Zahrada už nabízí své poslední plody.
    Měj hezké dny❤️🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, moc hezká dílka. A to tvoje pečení ach... Ještě jsem nesnídala, musím si jít něco vzít. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat