pátek 17. září 2021

Malovat na vodní hladinu

 

                                            jsem jela do Pardubic k Ivě K.

                                   Opět jsem si vyzkoušela techniku EBRU.

                             Odkaz na první malování v roce 2018 je zde .

                                   Namalováno 5 kousků látky 30 x 40 cm



                                             3 kousky 50 x 60 cm



                           A  odpoledne opět zavařování - pálivé papričky.



                                                       a jablíčka

                                                  Přeji hezké babí léto.



13 komentářů:

  1. Maruško, jen zírám, co všechno stíháš. Malování na vodní hladinu jsem viděla na videu, ale nikdy jsem neměla možnost to vyzkoušet. Co z hotových látek bude?
    Pálivé papriky by pro mně nebyly, to spíš manžel by si je dal. Zavařená jablíčka jsou v zimě dobrá na buchtu.
    měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,techniku malování vůbec neznám a moc se mi líbí.Sice mi malovat nejde,ale stejně se s ní ráda seznámím.Podívám se na nějaké video na internetu.Moc se mi to líbí.
    Opět jsi velmi pilná a také žasnu,co všechno stiháš.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, jak zavařuješ pálivé papriky? Omylem jich manžel hodně vysadil a nevím, co s nimi. A jak je potom využíváš? Předem děkuji za odpověď, nejlépe na mail. H.

    OdpovědětVymazat
  4. Your ebru fabrics are beautiful. I will be interested to see what you make with them.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, ty nezahálíš ani chviličku! Těším se, co z látek vykouzlíš!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle techniku jsem už mockrát obdivovala na FB. Je to krásné a vznikají zajímavé věci. Ostatně v menším se používá i v nehtovém designu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, tuhle výtvarnou techniku vůbec neznám a výsledek je moc krásný. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. I Anglii je letos vsechno zpozdene, jeste cekame na prvni jablicka.

    OdpovědětVymazat
  9. Marie, technika malování na vodní hladině je zajímavá a vychází z toho opravdu krásné kousky látek. Koukám, jak ani chvilku nezahálíš. Až se zima zeptá, budeš připravená.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, malování se ti povedlo, těším se, co ušiješ. Před týdnem jsem viděla krásné malované věci v Olomouci. Šály, polštářky, tašky. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško obdivuji tvoje každoroční zavařování. Malování se ti moc povedlo - je to zajímavé tvoření.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško, co bude z namalovaných láteček? Je to moc hezké, i barevně. Pálivé věci miluju, to bych si dala. Já jsem teď pořád mezi švestkama, taťka jich má na stromě moc, nikdo je nechce a mě je líto je tam nechat. Tak suším a suším, vařím povidla, buchty, knedlíky... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Úroda obdivuhodná. Ebru jsem taky zkoušela. Plánovala jsem peněženku. Zatím látečka pořád čeká, tak jsem zvědavá na tvoje výtvory.

    OdpovědětVymazat