neděle 21. března 2021

Velikonoce se blíží...

 

                                         musí se obměnit věneček na dveřích.

                   Zajíčky jsem vystřihla z mycích houbiček a doplnila kvítky.

 

 Typ na vánoční věneček z jalovcových větviček jsem našla na zahradním blogu Tante Malis  zde.

               Po vánočních svátcích jsem věneček ozdobila kulíšky a šálkami.
 
                 Věneček je na dveřích od 16.12.2020 a jalovec neopadává.

                            Letos další nové zdobení. Ušila jsem drobné ptáčky.

                                         Budou vítat jaro na zlatém dešti.



       Když se ale podívám z okna, vůbec mi to nepřijde, že se blíží Velikonoce.


Vnuk Daník dostal pod vánoční stromek nové lyže. Bohužel je nemohl vyzkoušet kvůli covidu. Dnes jsem ušila nový obal na lyže.

                               Hezkou neděli a těšme se na opravdové jaro. 



 

15 komentářů:

  1. Maruško, jarní večer (i všechny předchozí) jsou velmi povedené! Jen to počasí, to je spíš na ty lyže...
    A moc krásní ptáčci, kouzelná dekorace.
    Přeji hezké, skutečně jarní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško,jsi jako vždy šikovná.Zajíčci z mycí houbičky se mi moc líbí.Jdu kreslit a stříhat.
    Věnce jsou také moc krásné a nápadité a ptáčci to samé.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. je fakt, že jalovec sice neopadává, ale za to píchá jak mrcha... navíc najít opravdu jalovec jalovcovatej je dneska docela rarita. Tady na vsi kdo měl, tak ho pokácel, protože už to byly mnohametrové stromy které trochu mokřejší sníh ničil. Ale nápad na takový celoroční věnec dobrý. Já měla jeden pro změnu z břečťanu. Ten i když mu listy uschly, držel taky. A letos jsem se zas k němu vrátila na věnec po vánocích a použila jsem ho jako základ i pro věnec jarní.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, ptáčci i věnec, vše připraveno na vítání jara a zatím spíš zima, ale ono přijde.
    Přeji hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, opět krásné tvoření. U nás sníh není a svítí slunce, ale je zima. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, krásné velikonoční dekorace. 👍👍

    OdpovědětVymazat
  7. Mas to pekne vyzdobene, moc se mi libi ti ptacci.x

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško to je vtipné. Krásně jsi věneček obměnila. Máš to doma krásně nazdobené. Přeji ti krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. To je dobrý nápad-použít houbičky. Může na ně i napršet. Já jsem letos na velikonoční věnec použila větvičky bobkovišně. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Vtáčatká sú super a na tom zlatom daždi im to sekne!
    U nás tiež ešte stále poletuje sneh a noci sú mrazivé. Snáď sa dočkáme aj toho tepla :-)
    A lyže budú kĺzať na budúcu zimu, dúfajme, že sa všetko vráti, očkovanie zaberie!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  11. Your Easter wreath is very sweet. I like the idea of the sponge bunnies! The birds you made are lovely too.

    OdpovědětVymazat
  12. Marie, zajíčci z houbiček jsou skvělý nápad a jak jim to na věnečku sluší.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško líbí se mi houbičkoví zajíčci, pěkný nápad. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat