středa 27. ledna 2021

K svátku Mileně a Zdeňkovi

 

                                  jsem ušila polštářky. Rozměr je 43 x 43 cm.

                                   Šila jsem podle popisu u Věry - odkaz tu.

              Doufám, že si švagrová a švagr na chatě polštářek užijí v pohodě.


                                               A ještě rozkvetlý kaktus.

                                Je zazimován v garáži a tak pěkně vykvetl.







11 komentářů:

  1. Maruško, vykouzlila si naprosto padání dárek!
    A ten kaktus - nemám slov. Kdo umí, ten umí!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké polštářky. A ty kaktusy!!. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Polštáře máš krásný. Ten listový kaktus mně dostal. Měla ho má tchýně. Na starý kolena ho sháním.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, ty polštáře se moc povedly. 👍👍 Kaktus krásně vykvetl. 🌺
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné!!! Jako ten květ kaktusu.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, to jsou krásné polštáře, určitě udělaly radost.
    A obdivuji i krásné květy kaktusu, je vidět, že mu je v garáži dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, to je nádhera. Moc krásný kaktus, mně kaktusy málokdy kvetou. Měj pohodový čtvrtek.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško,to jsou nádherné polštáře,udělají radost.
    Já se morduji s polštářky z bílého fleecu a navrch našiju mé háčkované.Zlobí mě dnes nějak ruce.
    Kaktus je krásný,já doufám,že mě vykvete na velikonoce.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  9. The pair of kaleidoscope cushions look great. The flowering cactus is very beautiful.

    OdpovědětVymazat