čtvrtek 23. července 2020

Na nákup


 jsem si ušila nové tašky. První je z IKEA látky - rozměr 44 x 46 cm.

                                Kytičková taška má rozměr  42 x 46 cm.

                                A závěrem opět květiny. Co u nás kvete ?


                                          



11 komentářů:

  1. Pěkné tašky, na nákup budou moc šikovné. Také teď nosím látkové tašky místo igelitek.
    Líbí se mi krásné fotky kytiček.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš jaké má IKEA pěkné "okaté" látky. A máš pěkné kopretiny. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Great shopping bags!

    Beautiful flowers in your garden.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné tašky, krásné kytky! Kochám se hlavně tou hortenzií, mě dost pomrzla...
    Maruško, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,moc krásné nákupní tašky.Pěkné látky.Krásně ti všechno kvete.Já dnes fotila hortenzii u sestry na zahradě.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Marie, tašky jsou parádní, asi si budu muset nějakou také ušít. Mám jednu a ta se pomalu poroučí. Hortenzii máš v záhonu nebo v květináči? Já mám novou v květináči a nevím, kam ji zasadit. Na slunné místo prý nechce, spíše polostín, tak musím najít to správné místo.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, hortenzie mám v záhonu. Chce to polostín, na plném slunci se popálí listy.

      Vymazat
  7. Maruško, pěkné tašky. Tu krásnou hortenzii trochu závidím. Už jsme dvakrát zkoušeli, ale hortenzie neumíme. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Kvete toho hodně, ale ta rozkvetlá taška je boží, Maruško.
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Pretty bags! Specially the fabric of the first bag is lovely!

    OdpovědětVymazat