neděle 5. dubna 2020

Den za dnem....

                                   je to šití roušek. Celkem už 77 kusů.



Vnoučata připravila krabičky na roušky pro všechny členy naší rozšířené domácnosti.

                                             Pečeme a pečeme.
                            Už třetí plech míša řezů. Většinu snědla Alička.
                                                      
                                       Bábovku jsem stěží stačila vyfotit.


                              Sazeničky paprik a statice v zimní zahradě.

                           Vnučky připravují výzdobu na velikonoční svátky.

                                     Na okně rozkvétají další orchidejky.

                                Mějte krásné jarní dny a ať Vás virus míjí.

12 komentářů:

  1. Maruško, ty ani v karanténě nezahálíš. Vše ti krásně roste, nejen vnoučata:-)
    U roušek poznávám látku z Kössa, taky jsem ji měla. V sobotu jsem snad už dorouškovala a bude s nimi už pokoj.

    Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máme s mužem každý svou krabičku, zatím jsem chvíli nešila, nicméně zas budu, donesla mi kolegyně do práce látku, takže místní Bronx bude mít další roušky. Květované ... ale i nám s mužem tu a tam ušiju další, to jak kde najdu příhodnou látku. Navíc to každodenní spařování a napařování tomu materiálu dává zabrat...statici už neseju, mám vytrvalou ve dvou odrůdách, jednu s jemnými modrými kvítky a klasickou bílou.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,krásné roušky.Také jsem podělila rodinu a doma máme každý svůj košíček s rouškami.Míša řezy mají rády i moje vnučky.Jenže k nám teď nechodí.Syn jezdí za něma.Jejich máma je těhotná a tak se bojí.Vnučky máš šikovné.Letos o Velikonocích toho moc dělat nebudu,nikdo nepřijde.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, roušky jsou parádní. :-) My je máme s mužem v jedné krabici.
    Míša řezy už jsem nepekla mnoho let, bábovku včera. Náš obývák "zdobí" dvě akvária se sazeničkami rajčat. Paprikám se u nás moc nedaří.
    Hezké předvelikonoční dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, roušky máš povedené a ty krabičky jsou dobrý nápad. Jéé, a Míša řezy jsem už hóóódně dlouho neměla, děláte mi chutě.
    Přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, krásné roušky. A vnučky jsou šikovné.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Maruško, to je úctyhodný počet roušek - obdivuji tvoji píli. Určitě máš radost, že ti vnučky pomůžou v tom před velikonočním shonu a tvé pečení vypadá lákavě.
    Přeji ti pohodový týden. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško, ty se činíš. Krásné roušky a máš krásné pomocnice. Měj klidné a zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, smekám před množstvím našitých roušek! Jsi skvělá! A ještě tolik pečení a zahradničení taky nezanedbáváš...
    Holčičky jsou v téhle době asi veliká radost!
    Drž se, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško taky jsem se dostala na podobné číslo, teď začínám druhé kolo. Miláčkovi se podařilo už dvě ztratit! Chápeš to? Já ne.. Sadbu máš pěknou, tak ať ti roste. Pěkné velikonoce. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné. Taky jsem šila roušky, pro nás, rodinu, známé. Nic se nám neděje. Syn s vnoučaty dodržuje nařízení a nám se stýská.

    OdpovědětVymazat
  12. I have made one mask but it wasn’t so good. I must try a different pattern. You have made so many!

    OdpovědětVymazat