sobota 21. března 2020

O sbírání - výzva u Marty

              Tak se také přidávám k zajímavé akci vyhlášené na blogu u Marty.

Moje maminka sbírá skleněné figurky. Občas, když má něco 2x , předá mně.
Uložím do skříně a tím vzniká sbírka - nesbírka.
Protože její lásku ke sklu zdědila i moje sestra, sbírá skleněná těžítka.  Dávám odkaz na její výstavu v loňském roce v Regionálním muzeu Chrudim.

                                         Tajemná krása těžítek

To už je hodně velká sběratelská vášeň. Tomu jsem zatím nepropadla.
Pro mne stačí patchwork - moje závislost.
I když teď, v téhle děsivé době, je to víc o šití roušek. Ale to až příště.
Tak se opatrujte a buďte ohleduplní k ostatním lidem.

15 komentářů:

  1. Maruško, skvostná těžítka. Kochala jsem se a skleněné figurky jsou nádherné jen tím materiálem. Díky a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, na sbírku tvé sestry si pamatuji, je úžasná! Jako dítě jsem měla pár takových zvířátek z Harrachova...
    Měj se pokud možno hezky a opatruj se! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkou sbírečku máš. Jako malá jsem dostala jednou od mamky krásnou malou baletku právě z toho taženého skla. Kam se zatoulala, nedokážu říci.
    Ta těžítka jsou tedy taky moc krásná. Jedno mám taky :-)
    Roušky taky šiju !
    Klidný víkend'!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sbírka kouzelných skleněných figurek. A obdivovala jsem i těžítka, sklo je ušlechtilý materiál.
    Přeji pohodový den. Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,to je krásná sbírka skleněných figurek.Jak tak komentuji blogy,tak zjišťuji ,že ač nic nesbírám,podobné kousky mám doma.A mám i skleněná zvířátka.Nakupovala jsem si je v Železném Brodě při akce Skleněné městečko.Hned si půjd podívat kolik jich mám,něco asi rozbila vnoučata,když byla malá.
    Opatruj se

    OdpovědětVymazat
  6. Milá zbierka.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, moc milá sbírka. A ta těžítka od sestry jsou nádherná. Jedno podobné mívala, a možná ještě má, moje babička. Musím se na něj někdy dojet podívat.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem měla jako dítě taková roztomilá skleněná zvířátka a pamatuji si, že jsem ve dlani často hladila to sklo, jemné, tenké.
    Kdepak jim je konec.
    Ty jsi vytvořila sbírku od srdce a výzva, ano, splněna na 1*.
    Krásné dny ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, hezká sbírka figurek. :-D Uvědomuji si, že mám skleněnou volavku a figurku Švejka. Kdysi mi je věnovala manželova maminka. Je to taková křehká krása.
    Sestřina těžítka jsou parádní.
    Hezký víkend. A.

    OdpovědětVymazat
  10. Já myslím, že všichni musíme mít něco, co nám dělá radost.. ať je ti sklo, zahrádka a nebo krásné látky. Přesně díky naší lásce k látkám teď můžeme pomáhat a šít roušky

    OdpovědětVymazat
  11. Skleněná zvířátka jsou moc pěkná, taky jich pár mám. A ty těžítka tvé sestry - tak to jsem teda zírala. Nikdy by mě něco takového nenapadlo sbírat.

    OdpovědětVymazat
  12. Sweet glass animal collection! And your sister's paperweights are amazing.

    Happy sewing!

    OdpovědětVymazat
  13. Maruško, těžítka jsou opravdu nádherná a sbírka tvojí maminky také.
    Patchwork je určitě už závislost.
    Přeji ti hezké, pohodové odpoledne. Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Hezká sbírka, každá máme něco pro radost.
    Přeji klidné dny, Maruško. J.

    OdpovědětVymazat