středa 22. ledna 2020

Bábovka

Vnučka Alička si přála k svátku místo dortu bábovku. Tak jsem vyzkoušela novou malou formu ( jen 1 l).
Ála si sama bábovku ozdobila  bílou čokoládovou polevou a přízdobou z lentilek a želé bonbónů. A svíčky nemůžou chybět, i když je to bábovka k svátku. Sfouknout svíčky patří ke každé oslavě.

 
                         Bábovka rychle mizela, že jsem sotva stačila vyfotit.
Protože respektuji přání dcery, nadávat na sociální sítě foto dětí, tak alespoň jednu bezhlavou momentku Aličky.
                                   Krásné dny všem čtenářkám blogu.

7 komentářů:

  1. A proc ne babovku? :-) Vypada nadherne.
    Musim se priznat ze souhlasim s tvoji dcerou.
    xx

    OdpovědětVymazat
  2. Marie, bábovka k svátku se vám oběma moc povedla. Máš zajímavý tvar formy. Já mám také skleněnou, ale vypadá jinak. :o) A bábovka z ní jde skvěle vyklopit.
    Měj hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Alička ví, co je dobré! Bábovka totiž vypadá skvěle!
    Maruško, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vyšla ti parádne a tá výzdoba je úplne super!
    Aj ja mám zákaz dávať foto mojich detí na blog, je mi to aj trocha ľúto, ale rozumiem :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  5. Ta ozdobená bábovka je moc pékná. Šikovná vnučka.

    OdpovědětVymazat