středa 4. prosince 2019

Jako myška...

je šedá moje nová kosmetická taštička do kabelky. Rozměr š. 15 cm, v. 11 cm.

                                   Květinový závěr dnešního příspěvku.
                                           Vánoční kaktusy v plné kráse.

7 komentářů:

  1. To sis nadelila pekny darecek k Mikulasi. A kaktusy nadhera. Mas je nekde v chladnejsich prostorach? Moje doma uz pred tydnem odkvetly. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je v zimní zahradě. Dva plně kvetou a dva se teprve chystají.

      Vymazat
  2. Your cactus plants look beautiful. So many flowers!

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmmm, brala bych ty kaktusy, mně to doma vůůůůbec nekvete:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hi Marie beautiful cosmetic bag and what pretty flowers xx

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká .. šedá patří mezi moje top barvičky 😍.. a ty muškáty, to je paráda..

    OdpovědětVymazat
  6. Žádná myška, je moc krásná!
    A ty kvetoucí kaktusy - prostě nádhera, Maruško!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat