neděle 20. května 2018

Co se šilo v neděli ?

Květnové klubové šití bylo věnováno vzorům - Winding Ways  a ohryzkům.
Něco málo obrázků z toho, co šila děvčata z patchworkového klubu CHRPA.







            Já jsem dnes připravovala žinylku na ušití tašky ( na přání dcerky)
 




                                         A takhle rozkvetla naše bílá orchidea.
                                                      Před měsícem
                                         Orchidea mi dělá velkou radost.
  

Děkuji, že jste se u mne na blogu zastavili. Moc si Vaší přízně vážím.

7 komentářů:

  1. Tobě celkově kytky musí dělat radost. U každého nového článku ti něco nádherně kvete:-) A na tašku jsem zvědavá:-) Na Winding Ways mám doma taky šablony, ale ještě jsem nezkusila. Přitom vznikají tak krásné kousky:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Winding ways se mi zdají strašně těžké, ale děvčatům se střed hezky sešel, šikulky.

    OdpovědětVymazat
  3. Quel bel assortiment de patchwork,bravo,c'est un bloc merveilleux que je n'ai jamais réalisé
    hélas,votre club me semble bien agréable!
    Je connais les Apple core par contre,et le dernier bloc je ne connais pas.
    Et pour parler de cette belle orchidée elle est comme toujours splendide.
    Une délicieuse semaine a vous Marie
    Un bien chaleureux bonjour d'Alsace

    OdpovědětVymazat
  4. Patchworkové vzory s křivkami mě fascinují, ale nemám na ně odvahu. Žinýlka se dá takto udělat? To jsem vůbec nevěděla. těším se na foto hotové tašky. Měj se hezky.J.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, jste moc šikovné a ty k tomu máš ještě plus za kytičky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Na tašku som veľmi zvedavá, neviem ani čo to je žinýlka :-(
    Ste v klube všetky moc šikovné, výsledky prác sú super!
    A orchidea tiež moc lahodí oku!

    OdpovědětVymazat
  7. This "flower" is really nice pattern and it looks good with many colors :)

    OdpovědětVymazat