sobota 24. března 2018

Levandulové polštářky


       Inspiraci na polštářky jsem našla až ve Francii na blogu u Marie Christine.
Marie použila malé háčkované motivky na polštářky plněné levandulí. Ty se pak můžou vložit do prádla, kde  ovoní vnitřek skříně. Levandule také odpuzuje moly.
                Já jsem šila ze staré vyšívané látky, kterou jsem našla v truhle na půdě
                                                v tatínkově domečku.

                                                        10 x 10 cm
                                                         7 x 10 cm
                                                         5 x 9 cm

                         A další rozkvetlá orchidea. Kvete na třech výhonech.
                                           Pěkný jarní víkend.

10 komentářů:

  1. Maruško, polštářky jsou krásné a orchidea je nádherná. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško ta látka z tatínkova domečku je krásná, polštářky s levandulí jsou díky ní moc pěkné. A orchidej ani nemluvím, ta je přímo nádherná! Moc zdravím k Vám domů! Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Une bonne idée Marie,ils sont bien jolis avec ce tissus brodé!
    Merci a vous d'avoir mis mon lien ,c'est très gentil.
    Je vous souhaite un bon dimanche
    Amicalement

    OdpovědětVymazat
  4. Prima recyklace :o). Já orchidej ne a ne přimět ke květu :o(
    Měj se hezky Maruško.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, jsou všechny moc krásné, jak ty tvé, tak ty Marií Christin! Prostě nádhera!
    Měj krásné odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne polstarky, zrovna jsem odpoledne zastrihavala levanduli na zahrade. Uz aby kvetla. J

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné! A tá orchidea, na tú sa dá pozerať stále!

    OdpovědětVymazat