středa 26. července 2017

Cestou do snů

Letní deky ( rozměr 135 x 200 cm) jsem šila pro dvě malé holčiny- sestřičky.
Polyesterové deky z JISKu jsem obšila barevnou bavlněnou látkou.
Doufám, že se budou líbit a holčiny budou pod dekou mít pohádkové sny.

                                                    deka pro Pepinku
                                                 opačná strana
                                               deka pro Jůlinku
                                               opačná strana
                                             
             Kvetoucí vodopády fuchsií a muškátů u schodiště našeho domku.
Děkuji, že jste se u mne zastavili a věnovali mi chvilku z vašeho vzácného času.
Krásné letní dny přeje Marie.


7 komentářů:

  1. Ta záplava květů je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Maruško, fuchsie máš nádherné. To jsem ještě nikdy neviděla takovou záplavu květů. Holčičky si deky určitě užijí. Přeji ti krásné léto. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Fuchsie máš nádherné, boli to kvietky mojej svokry, pestovala ich do veľkých rozmerov a vždy v lete boli bohato obsiate kvetmi.
    Dečky určite dievčatká zaručia pekné sníčky!

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, ty jo, to je nádherný vodopád fuchsií a muškátů.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško ty deky z JYSKU jsou dobrý nápad, kamarádka ještě uvažuje o dekách z IKEA, kde stojí ty slabé letní kolem 80 Kč. Já jsem včera kupovala vatelín - 99 Kč/m. To už se nám ten "koníček" začíná prodražovat.
    Fuchsie máš nádherné, muškáty taky. A už Ti kvete to mudré "něco, co nevím, jak se to jmenuje". Měj se. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, holčičky budou nepochybně nadšené, stejně jako já jsem z fotek tvých květin - nádhera!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat