úterý 21. února 2017

Na Chlum

byla naše procházka s posledním sněhem do slatiňanských lesů. Vyhlídková věž, ze které neuvidíte, přesto ji musíte vidět - podrobnější info z d e .

                                              Od vyhlídky tichým lesem


                                    až ke Kochánovickým rybníkům
                                                  a zpět domů
                        Děkuji všem za komentáře k minulému příspěvku.
                                Přeju pěkný týden, i když začíná deštěm.


5 komentářů:

  1. Cette tour est bien intéressante!et la promenade avec le soleil est splendide
    Un belle sortie
    Amicalement

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná vyhlídková věž, líbila by se mi taková procházka. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, věž jsem také navštívila při cestě ze Slatiňan, přes Kočičí hrádek, rozhlednu Báru až do Chrudimi. Moc se mi líbila, škoda jen, že je skutečně bez výhledu. I tak je to ale pěkné místo. :)
    Cestou jsme potkali poměrně dost běžců. Když už jsem byla skoro u této vyhlídkové věže, trochu jsem se polekala, jelikož se mi zdálo, že běžec za námi je jakýsi divný. Jakoby nás neustále pozoroval... V tu chvíli jsme v lese byli jen já s pejskem a tento běžec... Trochu jsem se ho bála, abych pravdu řekla, byl skutečně divný. Našemu Matýskovi tehdy byli asi 4 měsíce a byl to ještě prcek, těžko by mě ochránil. :-) :-) Nakonec to ale dobře dopadlo, běžec nás předběhl a už jsme ho nepotkali. Ufff.... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super vychádzka, asi posledný sneh, tu už prší, sneh mizne, romantika sa vytratila. Príde jar :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, letos v zimě se moc krásně chodilo. Teď nás čeká trochu bahnivé období...co naděláme. U rozhledny jsem už dlouho nebyla...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat