úterý 4. října 2016

šiju s Aničkou - 5. a 6. díl společné deky

společné šití - informace o akci tu



K obrázku ptáčka s motýlem bylo v zadání - lem PW - vzor z hexagonů.
Ušila jsem z příliš výrazných barev ( na foto není moc vidět), rozhodla jsem se
nakonec pro půlené čtverce z látek použitých na obrázku. Hexagony použiju k jinému bloku.





Na dalším obrázku je ptáček se šnekem a doplněný plastickým vzorem.




                Krásný, i když upršený týden všem čtenářkám blogu.



8 komentářů:

  1. Výborne to vyzerá, a náročnosť vysoká!
    Teším sa na pokračovanie a výsledok. Vôbec tomu nerozumiem, ale len taký nejaký jednoduchý pačvork ma láka. Len tak, vyskúšač si to, ale bojím sa, že mi chýba presnosť a bez nej to nejde :-)
    Prajem ti krásne jesenné dni!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké to máš. Jen jestli budou další bločky, Anička mi na mail nereaguje. Snad je v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maruško, ptáčkové jsou kouzelní.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ty čtverečky se mi líbí moc a ptáčci jsou kouzelní. Krása Maruško, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, Maruško!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Piękne patchworki!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  7. Bonjour de France,
    J'ai trouvé votre adresse chez Daniela
    Comme c'est une belle broderie,j'aime beaucoup!
    Un blog trés interessant
    Amicalement
    MC

    OdpovědětVymazat