čtvrtek 21. ledna 2016

Připojuji se

do 3.mezinárodní výměny PW bloků na téma " na slunci" ( In the Sun  ).
Na podmínky přihlášení se můžete podívat tu .


 Moje PW bloky ( název - v pravé poledne ) šité žinylkovou technikou už                 docestovaly do Mnichova.



Pokud se chcete jen podívat do galerie již zaslaných bloku, tak zde .

V roce 2014 jsem do IBS 2 šila quilt tady .

Chcete si to také vyzkoušet ? Čas máte ještě do 31.5.2016.
Tak Martino, Mileno, Jarmilo Bl., Jarmilo B. ze Slovenska, Hano - Mikšulko,
Věro -  VERPA , děvčata z PW klubu Blansko a ostatní zapojíte se také ??????

3 komentáře:

  1. Maruško, no já koukám, že i na mě sis vzpomněla:-) To mě moc těší:-) Jsem vás sledovala vloni. A nakoukla jsem, máte samé nádherné kousky, velmi nápadité. Budu sledovat z povzdálí, jak vám to jde od ruky.-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, letos jsou opravdu krásné bloky, jsem moc zvědavá, jaké k Tobě nakonec dorazí, ale už ted vím, že stejně jako vloni, z nich ušiješ nádhernou deku. Plnou slunce a radosti! Moc Tě zdravím a mávám do dálky! Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle projekty jsou vždycky hodně zajímavé a vznikají úžasné věci...
    Maruško, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat