sobota 25. dubna 2015

Mystery pokračuje

V šití se Světluškou byl další

krok č. 5 - lichoběžník s krajkou






krok č. 6 - patchworkový díl ( z proužku č. 2)





krok č.7 - růžička ze stužky a další zdobení









Pokračování zase až příště.

5 komentářů:

  1. No, budeš mít nádherný jehelníček, až dáš všechny dílky dohromady. Krásné detaily, už se těším na výsledek, jak jej pojmeš a načančáš:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško jsem moc zvědavá, co z těch Vašich pěkných kousků nakonec vznikne. Shlédla jsem příspěvek u světlušky a je to moc zajímavé pozorovat, jak jste si každá poradila jinak. Tak se těším na výsledek stejně jako Hanka nad mým komentářem. Zdravím M.

    OdpovědětVymazat
  3. Nestíhám, nestačím :o) a to už mám další instrukce na poslední kroky a já nemám ani hotové kytičky :o( Přeji ať se dílo podaří Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, jsem opravdu zvědavá, co z toho vznikne.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, bude to suprové...si šikulka ...
    nech sa Ti darí...
    Mirka

    OdpovědětVymazat