pondělí 7. dubna 2014

8.PRAGUE PATCHWORK MEETING

Krásná výstava - pojďte se podívat na pár obrázků








a ještě se můžete podívat u Kateřinky

http://hodge-podgebykatka.blogspot.cz/2014/04/8-prague-patchwork-meeting.html

nebo u Alenky
 http://vave-ri1.rajce.idnes.cz/PPM_2014_a_Dubec_jaro_2014

6 komentářů:

  1. To je nádhery na jednom místě:_))))

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to tam pěkné, že? :-) Tak zase za rok.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za reportáž Maruško, je to krása!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, některé ty patchworky mne připadají, že už mají hodně společného s uměním, jak jsou krásné.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že se ti líbily hrníčky, Jitka byla smutná, že slyšela málo pozitivních ohlasů. a ty log cabin mosty mám také ve výběru. Škoda, že se platí poplatek za prezentaci quiltu, jinak by tam bylo té nádhery více. Spousta děvčat má deky na vysoké úrovni.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc mě těší, že se naše společná hrníčková deka dostala do Tvého výběru a alespoň někdo si ji vyfotografoval. Já tam stála chvilku a docela mě mrzelo, že si všichni fotí jen ty deky kolem dokola.

    OdpovědětVymazat