neděle 12. ledna 2014

Stojánek na velké špulky

jsem viděla na blogu u Hanky. Požádala jsem mého manžela, aby mi také takový vyrobil. Trochu to šikulovi trvalo, ale už ho mám.


10 komentářů:

  1. Maruško máš krásný stojánek - podobný, ale kovový mám ve výrobě u bratra.....
    Měj se moc hezky a těším se na shledání. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  2. Super, já používám lahev od "medoviny" :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten můj taky trval delší dobu. Ale je to super, že? A máš ho hezčí:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, když je niť na stojánku, tak se úplně zbavím trhání? Mám podezření, že se to prostě neodvíjí stjnoměrně, když to jen nasadím na ten trn. Štve mě to hlavně při prošívání, to raději dělám nití na malé špulce.

    OdpovědětVymazat
  5. Šikovný stojánek i mužíček :D

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, tohle musí být hodně užitečná pomůcka! Manžel ti udělal jistě velkou radost.
    A ta letošní "zima" - ty sklízíš feferonky, já mám na zahradě poupátka narcisů...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. To je usper , musim to ukazat tej mojej polovicke ..dakujem za inspiraciu ..pekny vecer
    M.

    OdpovědětVymazat