sobota 13. dubna 2013

celá souprava


9 komentářů:

  1. Maruško, máš to nádherný :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško paráda! Ale proč nedáš všechny tři fotky do jednoho článku?
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko, protože jsem tydýt a neumím to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško já si při stahování fotek na blog namodřim všechny najednou a kliknu otevřít, tak si vždycky najednou stáhnu do jednoho článku fotek kolik potřebuju.

      Vymazat
  4. Ahoj Maruško, souprava se Ti moc povedla:-). Máš nějaký odhad, jak dlouho trvalo stříhání a šití? A ráda bych věděla, kolik je potřeba materiálu - vůbec si to nedovedu představit. ahoj a hezký zbytek víkendu. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Naštěstí nejsi tydýt na šití. Že to bude taková bomba jsem nečekala. K tomu nábytku jsi vybrala látky i vzor dokonale. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata , děkuji za pochvalu mého snažení. Ajce dík za radu. Určitě příště vyzkouším.
    Zuzko, Tobě napíšu mejlík.

    OdpovědětVymazat
  7. No, já jsem si říkala, že by ostatním členům domácnosti bylo líto, že taky nemají :o)
    Moc pěkná souprava, Maruško!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, Maruško, paráda... škoda na tom sedět! Papa, L.

    OdpovědětVymazat